Tvářemi značky Baťa se stali manželé Brzobohatí

úterý, 19. února 2019, 07:32 Aktuality, Reklama MediaGuru

Baťa startuje nový komunikační koncept „Překvapivě Baťa“ s Taťánou a Ondřejem Gregor Brzobohatými.

Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí se letos stali tvářemi značky Baťa, zdroj: Baťa.

Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí se letos stali tvářemi značky Baťa, zdroj: Baťa.

Značka Baťa představuje nový komunikační koncept „Překvapivě Baťa“, jehož cílem je ukázat celou šíři nabídky za příznivé ceny. Tvářemi kampaně se stali manželé Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí.

„V rámci České republiky je jen pár brandů, které v sobě snoubí tradici, kvalitu a národní hrdost. Baťa je legendární česká značka, ve které se tohle skvěle protíná. Je to vůbec poprvé, kdy spojujeme obě naše jména s brandem. Díky tomu jde o velmi exkluzivní spojení.  A pro jakou jinou značku to udělat než právě pro Baťu? Stát se novou tváří této značky je čest i výzva zároveň. Rádi bychom značce pomohli vystoupit ze zaběhlých stereotypů a představili jejich nové kolekce jinak, než by kdo očekával,“ vysvětluje důvody ke spolupráci Taťána Gregor Brzobohatá.

Zdroj: Baťa

Zdroj: Baťa

Zdroj: Baťa

Zdroj: Baťa

Součástí celoroční komunikace jsou nejenom reklamní vizuály a televizní spoty, ve kterých obě tváře vystupují, ale i účast na nadcházejícím Baťa Fashion Weekendu, otevření nového flagship store na pražském Andělu, na Stylovém nočním nakupování a dalších eventech.

-stk-